.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در روزهای حساس ؛
از انتقاد یک خبرگزاری به دخالت معاون وزیر در تبلیغات یک نامزد تا واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران مازندران
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .

شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .

به گزارش شمال نیوز، یک خبرگزاری با انتقاد از سخنرانی و حضور محسن نریمان در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بابل ، آنرا مغایر با قانون خواند و نوشت :

با توجه به اینکه بارها اعلام شده که مدیران دولتی حق طرفداری به‌طور مستقیم از کاندیدایی را ندارند اما محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی هم در مرحله اول و هم در این مرحله از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور مستقیم و فیزیکی در فعالیت‌های انتخاباتی ورود پیدا می‌کند و بر طبل طرفداری خود از کاندیدای مورد حمایتش می‌کوبد.

 

 

مشخص نیست که چرا دولت‌مردان، مسئولان نظارتی و انتخابات استان مازندران با چنین تخلفی از سوی یک مقام ارشد دولت تدبیر و امید هیچ گونه برخوردی نمی‌کنند، البته در دوره اول نیز با این مسئول متخلف برخوردی صورت نگرفت.

نریمان که خود نماینده چند دوره مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بود، اکنون جایگاه خود را از معاونت وزیر به فعالیت در ستاد انتخاباتی یک کاندیدا در بابل تنزل داده و در حال چانه‌زنی برای اخذ رأی است، به طور حتم تمام مشکلات حوزه راه و شهرسازی کشور حل شده است که این مقام مسئول با فراغ بال به فعالیت در ستاد انتخاباتی یک کاندیدای خاص می‌پردازد.
 

 

حتی این مسئول ارشد دولتی به خود اجازه داد و در افتتاح ستاد کاندیدای مورد نظر لب به سخنرانی و حمایت گشود و با انتشار یک فایل صوتی درصدد اخذ رأی برای منتخب مورد نظر خود برخاست.
 

بدنبال انتشار این گزارش انتقاد آمیز ، اسفندیار عشوری به آن واکنش نشان داد و با ارسال یادداشتی به رسانه ها اقدام نریمان را نظر شخصی او، نه اصلاح طلبان و دولت دانست .

دبیر حزب کارگزاران سازندگی مازندرن در این یادداشت آورده است : 
 

پیروزی اصلاحات و گفتمان آشتی و اعتدال هنوز هم برای برخی از بخش های جناح رقیب باورکردنی نیست و به همین خاطر می توان افزایش انتقادات و حملات را در دور دوم انتخابات که عملا ترکیب اکثریت مجلس آتی را روشن می کند، درک کرد.
اما در این رفتارها تناقض هایی آشکار به چشم می خورد و گاه مسئله آنچنان وارونه می شود که از حقیقت چیزی جز کفی بر آب نمی ماند. نشست حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران
حضور جناب آقای «محسن نریمان» معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و از چهره های ذی نفوذ اصلاحات کشور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بابل دستمایه انتقاداتی از سوی «خبرگزاری فارس» شده است که به نظر می رسد از تعارضاتی آشکار رنج می برد و گرفتار تفسیری شتابزده است.
البته من نه به عنوان سخنگو ، هم فکر یا دوست آقای «نریمان» بلکه به عنوان یک چهره اصلاح طلب نظر شخصی خود را بیان می کنم که تاویل من از گزارش «خبرگزاری فارس» است.
آفای نریمان جزو مجریان انتخابات نیستند و قانون صریحا استانداران، فرمانداران، بخشداران و مجریان انتخابات یعنی وزارت کشور را از هرگونه دخالت در جریان تبلیغات انتخاباتی منع کرده است و این شامل معاون وزرا، کارمندان دولت یا روسای ادارات نمی شود. آنها شخصیتی حقیقی دارند که می توانند بر اساس آن دست به انتخاب و تبلیغ بزنند.آنچنان که اگر قرار باشد هرکسی که در دولت کار می کند را از حضور در عرصه تبلیغات و حمایت آشکار از یک نامزد منع کرد، دیگر کسی باقی نمی ماند.
حضور آقای «نریمان» در ستاد انتخاباتی یک نامزد نه از جایگاه نماینده دولت، بلکه از جایگاه شخصی و فردی او به عنوان یک اصلاح طلب است.
لازم به ذکر است که این حضور حتی به معنای موافقت اصلاح طلبان استان و کشور از این شخص خاص نیست، زیرا شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور و شورای هماهنگی اصلاح طلبان در این دور از انتخابات و در هر دو حوزه انتخابیه قائمشهر و بابل سکوت پیشه کرده اند. و اگر هم قرار باشد این روال تغییر کند از طریق شورای عالی اصلاح طلبان کشور و سایت«گام دوم» اعلام خواهد شد.
اما این سکوت حق شخصی اظهارنظر را از اعضای احزاب اصلاح طلب سلب نمی کند. آنچنان که در دور نخست انتخابات مجلس دهم نیز آقای نریمان، هم در بابل و هم در قائم شهر به نفع کاندیداهای مورد نظرشان سخنرانی کردند و جالب است که آن روزها این کار ایشان غیرقانونی تلقی نشد.
«خبرگزاری فارس» در حالی از سکوت مسئولان نظارتی استان گلایه می کند که نمونه های دخالت فراوان اصولگرایان در انتخابات را همواره نادیده گرفته است.
هنوز از یاد نبرده ایم که محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهور وقت که رسما مجری انتخابات بود و قانون از شش جهت وی را از کوچکترین دخالتی در انتخابات منع می کرد، «اسفندیا رحیم مشایی» را تا ستاد انتخابات همراهی کرد و در حرکتی بی سابقه با بالا بردن دست وی و حمایت روشن و آشکار از او قانون را در برابر دوریبن رسانه های عمومی زیرپا گذاشت و عجیب تر اینکه رسانه ملی نیز این تصاویر را پوشش داد.
در آن روزها خبری از طلبِ برخورد قانونی نبود و رسانه های همراه رئیس دولت نهم و دهم چشمشان را بر روی تمامی بی قانونی های وی می بستند، هرچند در دوسال پایانی ریاست جمهوری او و ایجاد شکاف میان اصولگرایان، باب انتقاد را گشودند اما نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود و زبان چندان گزنده ای هم نداشت.
بنده معتقدم که آقای نریمان دچار هیچ خطایی نشده است. در روز تعطیل و غیرکاری و نه در جایگاه معاون وزیر یا عضو احزاب اصلاح طلب، بلکه به عنوان چهره ای ذی نفوذ و آشنا برای مردم شهرستان بابل در مراسم حاضر شده است و از این جهت بر وی اشکالی وارد نیست.
امید می رود نگاه رسانه ها به مسائل، نه الزاما بی طرفانه، بلکه منصفانه باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصلاح طلب 4 ارديبهشت 1395
واقعا پاسخ آقای اسفندیار عشوری کامل و جامع بود . چرا برخی رسانه های مدیران ارشد دولت مانند مهندس نریمان را متهم به دخالت در انتخابات می کنند ؟ از عشوری به خاطر دفاع از اصلاح طلبان استان تشکر می کنم .
amou 4 ارديبهشت 1395
باسلام
آقای نریمان نمی خواهی بابل را رها کنی دیگر بچه هاکوچک بزرگ شدند وحرف رنگا با رنگ تورا گوش نمی کنند به خودآید در این شهر تو دیگر دنبال چه هستی
دست مریزا این آخرین تیرهای که در کمال داری؟؟؟ برو به کارخانه خود درسمنان سر بزند عن قریب آب دریا خزر از کنارآن می گذرد بر کنارجوی آب غزل خداحافظی را بخواند
با تشکر یک مازندرانی
دردمند از بی گانه ها
به هو ش وبه هوش
گول این سیاسیون مکاررا نخورید
احمد 4 ارديبهشت 1395
دخالت دولت مردان در امر انتخابات در ساعت غیر اداری از نظر قانون انتخابات محل اشکال نیست
نا شناس 4 ارديبهشت 1395
سلام درود بر نریمان
رای بابلی ها در این دوره به دکتر طاهرنژاد
خداحافظ نیاز
ناشناس 4 ارديبهشت 1395
اقای نریمان اعتبارکت بلندشمادرمازندران وبابل تمام شده ومردم روحیه ....... نامزدشما که دکتر .........بوده درگام اول اطمینان کردند وبه دروغ حقوقدان پی بردند بیشترخودت راخراب نکن که مردم الت دست دیگران نمی شوند
ناشناس 4 ارديبهشت 1395
آقای طا نژادمدرک دکتری رادر سایت بزار تاما شرمنده نشویم ماطرفدارت هستیم چرابنر هایتان راپایین می آورندومارادروغگو لقب میدهن ازمادفاع بکنید
عیدالله 4 ارديبهشت 1395
همین آقا نریمان از نامزد دیگری حمایت کرد.
نامزدی دکتر نبود از واژه دکتر استفاده کرد
عکس وزیر در کنار عکس یک نامزد دیگر بود
تبلیغات غیر قانونی دواطلبان تخلف انتخاباتی دیگر
چرا دوستان تا حالا به فکر دخالت دولت و اعتراض به تخلفات تبلیغاتی و دخالت دولت نکردند. چون مدیران دولتی شهرستان و استان با دیگری هستند.

امان از حب نفس که دنیا را ویران کرده است.
و ...
مجید 4 ارديبهشت 1395
جه نثر خوبی دارن آقای عشوری، افرین انتظار نداشتم از یک آدم سیاسی و اداری و عمرانی که چنین نثری داشته باشد. حیف واقعا در حد استانداری است
آواره در شهر بی در و پیکر 3 ارديبهشت 1395
خدا کند تمام نمایندگان اصلاح طلب وارد مجلس بشوند تا باز ببینم گریه دولتمردان از چه جای بلند می شود ، نریمان در زمان خودش یک منطقه را با حمایت دوره به اصطلاح سازندگی با احداث سد البرز نابود کرد و ما آوارگان در شهر در تمامی نماز صبح برای امواتش ........ خواهیم خواند و انشالله باید جوابگو باشد در اون دنیا تا قیام قیامت
علی 3 ارديبهشت 1395
مردم بابل به نیاز نیاز ندارند به تغییر نیاز دارند
ناشناس 3 ارديبهشت 1395
شمال نیوز:
اینقدرمحافظه کارانه برخورد نکن . مطالب راانعکاس بده
رضا 3 ارديبهشت 1395
نریمان یک چهره ملی وافتخار بابل ومازندران است
سعادتی 4 ارديبهشت 1395
آقای مهندس نریمان!!! باصطلاح روشنفکر؛ نیاز با تو چیکار کرده که انقدر دشمنش شدی؟ مگه تو نبودی که دوره قبل اومدی تو ستادش براش سخنرانی کردی؟ الان نیاز شد آدم بده؟ چی میخاستی از نیاز که اینجوری دشمنی میکنی؟ مردم اگر به نجفی رأی دادن به عشق ظریف و دولت و شخصیت دیپلماسی نجفی بود، نه به حرف تو / تو اصلا نمی تونی از فیلتر شورای نگهبان عبور کنی که بخای تو انتخابات شرکت کنی / برا همین این غصه ها همه تو دلت جمع شده و دنبال انتقام گیری هستی/ نریمان امروز مهر سوخته است دربابل و مردم اعتمادی به این آدم چند چهره ندارند
no nariman 4 ارديبهشت 1395
اقای نریمان برای حفظ پست خود وحتی ارتقا ان به بزرگان تهران گفته که مردم بابل با اشاره انگشت او به هرطرف می روند ومن درمرحله اول ظرف سه روز برای دکتر نجفی رای گرفتم واینبار درکنار رقبای فکری قبلی ام چون کریمی برای طاهر نژاد رای خواهم گرفت ولی چون بعد از انتخاب نجفی دراولین جلسه دکتر نجفی با قاطعیت تمام به این حرف انها پاسخ داده ورای خود راازشور مردم بابل دانستند وانها را ازدخالت در کارهای نمایندگی منع کردند واینها در صدد گزینه جدید هستند تا با سرمایه داران بابلی حیاط خلوتی درست کنند پس مردم با هوشیاری رای دهید وپیاده نظام عده ای سیاستمدار که فقط به فکر خودشان هستند نباشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.